سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دستاورد دانش، بی رغبتی به دنیاست . [امام علی علیه السلام]
سیستم لیگ فوتبال اسپانیا - sports
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • Real Federacion Espanola de Futbol
    علامت فدراسیون فوتبال اسپانیا
    سیستم لیگ فوتبال در کشور اسپانیا شامل چهار سطح (دسته) اصلی می شود: سطح اول که بنام La Liga شناخته می شود، سطح دوم (Segunda Division A )، سطح سوم (Segunda Division B ) و سطح سوم (Tercera Division ).
    سیستم این لیگهای فوتبال سلسه مراتبی است. یعنی هر تیم از پایین ترین سطح که سطح محلی است می بایست شروع کند تا خود را به Primera Division یا همان La Liga – لیگ برتر برساند. قهرمان La Liga قهرمان فوتبال کشور اسپانیا محسوب می شود.

    لا لیگا یا LFP اولین سطح فوتبال را در اسپانیا دارد، بعد از آن،Segunda Division A قرار گرفته. این دو لیگ، لیگ حرفه ای اسپانیا بشمار می روند، در حالیکه Segunda Division B و Tercera Division – که دسته سه و چهار هستند – به عنوان لیگهای آماتور (amatuer ) و منطقه ای (regional ) برگزار می شوند.

    لالیگا
    La Liga de Fútbol Profesional (به صورت مخفف LFP ) به معنی "لیگ فوتبال حرفه ای" (The League of Professional Football ) است. این لیگ همچنین بنام Primera División به معنی "دسته برتر" یا "دسته اول"، نیز معرفی می گردد.

    این لیگ در جمع چهار لیگ برتر جهان جای دارد و گاهی از آن به عنوان بهترین لیگ جهان - از نظر کیفیت، جذابیت و حرفه ای بودن - یاد می شود. La Liga de Fútbol Profesional ، لیگی است که در آن بزرگترین بازیکنان جهان از سراسر دنیا توپ زدند و می زنند. چهار تیم اول این لیگ (بنابر تصمیم UEFA ) مستقیما به لیگ قهرمانان اروپا (UEFA Champions League ) صعود می کنند. تیم پنجم و ششم نیز به جام حذفی اروپا (UEFA Cup ) میروند.

    در لالیگا 20 تیم در طول یکسال تحت دیدارهای خانگی و خارج از خانه (رفت و برگشت) با یک دیگر به رقابت می پردازند. سه تیم آخر این لیگ به Segunda Division A سقوط می کنند

    امیر ::: پنج شنبه 86/5/11::: ساعت 12:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 6
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :38967

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    سیستم لیگ فوتبال اسپانیا - sports
    امیر
    خودم

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    سیستم لیگ فوتبال اسپانیا - sports

    >>لینک دوستان<<

    >> فهرست موضوعی یادداشت ها <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    JavaScript Codes JavaScript Codes